رویدادها آرشیو خبر ها
خانه‌ ای جدید برای یوونتوسی ها

خانه‌ ای جدید برای یوونتوسی ها

 

به گزارش سایت رسمی باشگاه یوونتوس، کمپ تمرینی وینوو (Vinovo) از امروز و به‌طور رسمی در اختیار تیم بانوان یوونتوس، جوانان و زیر 23‌ساله‌ها قرار خواهد گرفت تا تمرینات و مسابقات خود را در این مکان انجام دهند. کمپ تمرینی وینوو به طور کامل مورد بازسازی قرار گرفته تا برای انجام فعالیت‌های بانوان، جوانان و زیر 23 ساله‌ها کاملاً مناسب باشد.

 

از مهم‌ترین نوآوری‌های انجام شده در این منطقه، درنظر گرفتن مکان‌های اختصاصی برای بانوان نظیر اتاق رختکن، بخش پزشکی و فیزوتراپی است که هویت یک خانه مستقل را برای بانوان به ارمغان آورده است. این اقدام یوونتوس یعنی اختصاص بخشی از مرکز ورزشی خود به صورت انحصاری برای بانوان، برای اولین در سطح فوتبال بانوان ایتالیا رقم خورده است. 
بخش مربوط به جوانان که بازیکنانی در رده‌های سنی 8 تا 20 سال در پنج دسته مختلف را شامل می‌شود، با یک ورودی اختصاصی و زمین‌هایی برای تمرین و انجام مسابقات مورد طراحی جدید قرار گرفته است.
تیم زیر 23‌ ساله‌های یوونتوس که از سال گذشته در این منطقه حضور داشته‌اند نیز کماکان زیرنظر سرمربی خود، فابیو پکیا به کار خود ادامه خواهد داد.

 

از دیگر مواردی که پس از بازسازی با همکاری آدیداس در این منطقه اضافه شده و آن را به یکی از مناطق منحصربفرد باشگاه یوونتوس تبدیل کرده، ایجاد یک منطقه آرام برای تمامی اعضای یوونتوس (کادر فنی و بازیکنان در تمام رده‌ها) جهت ریکاوری است.

 

گفتنی است کمپ تمرینی وینوو قبل از افتتاح کونتیناسا مورد استفاده مردان بیانکونری قرار می‌گرفته است که با افتتاح مرکز تمرینی جدید یوونتوس از سال گذشته، به بازیکنان زیر 23 ساله‌ها اختصاص یافته بود که از امروز ده سپتامبر و پس از بازسازی‌های انجام شده در آن برای بانوان و بخش جوانان یووه نیز قابل استفاده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
ساغر واحد
ساغر واحد«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: